De veelgestelde vragen!
Wij hebben onze klantenservice pagina zo optimaal mogelijk proberen in te vullen.
Overzichtelijk en gemakkelijk, snel het antwoord op u vraag! Heeft u desondanks nog een vraag? Dan treft u die wellicht aan tussen de veelgestelde vragen.
Wij staan klaar om antwoord te geven op al je vragen. Ook opmerkingen, klachten, wensen en complimenten zijn natuurlijk welkom.
Want alleen met jouw reacties kan Guama elke dag beter worden.

 

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland en Belgie?
Alle bestelling binnen Nederland worden gratis bezorgd, met uitzondering van bestellingen onder de € 49,95.
Bij prijzen onder de € 49,95 worden verzendkosten van €4,95 toegepast. Bij bestellingen naar België bedraagt het onder de € 49,95 standaard €6,95. 

Op de website las ik dat een model op voorraad is, maar toch heb ik een bericht gekregen dat het model niet op voorraad is ?
Het gebeurt weleens dat een model verkeerd op voorraad staat. Wij doen er alles aan  om dit tot een minimum te beperken. Indien het toch gebeurt doen wij er weer alles aan om het goed te maken met u. 

Ik heb een bestelling geplaatst op een model waar korting op zit, maar mijn extra kortingscode kon ik niet gebruiken?
Wij kunnen helaas geen extra korting geven op producten waar al een korting voor wordt gegeven, u kunt uw kortingscode bewaren voor uw volgende bestelling. 

Weet u of een winkel bij mij in de buurt dit merk verkoopt?
Wij hebben jammer genoeg geen inzicht op de voorraden van andere winkels. 

Ik krijg een foutmelding als ik naar de bank en/of creditcard pagina wordt doorgestuurd ?
Hoogstwaarschijnlijk gebeurt dit omdat uw browsersessie is verlopen.
Ververs de pagina en probeer dan nogmaals uw bestelling af te ronden.
Het kan ook zo zijn dat er een storing is bij de bank, hou daarom de mededelingen op de website van uw bank in de gaten. Indien het nog steeds niet lukt, willen we je vragen om contact met ons op te zoeken! Dit kan door een mail te verzenden naar info@guama.nl of gewoon bellen met (+31) 085 – 00 20 207. 

Kan ik iets bestellen en meteen laten graveren?
Het is bij ons inderdaad mogelijk om een sieraad bij ons te laten graveren bij ons. Dit kost slechts €5,- .er zal wel eerst gekeken worden of de gravure geschikt is voor de sieraad.
Indien dit niet het geval is, nemen we altijd contact met u op over een alternatief. Houdt u er wel rekening mee dat als u iets laat graveren het artikel niet meer retour gestuurd kan worden.  

Is de prijs die op de website staat altijd correct?
De prijsvermeldingen zijn altijd onder voorbehoud. Wij dragen er zorg voor om prijswijzigingen door de markt ook zo snel mogelijk te wijzigen op onze website.